IT-palvelut

Tarjoamme monipuoliset IT-palvelut yrityksille ja muille organisaatioille. Asiakkaat arvostavat WhiteZonen toiminnassa erityisesti nopeaa, henkilökohtaista palvelua ja tietoturvaosaamista. Ylläpidämme asiakkaan IT-ympäristöä kokonaisuudessaan valvoen jokaista päätelaitetta, verkkolaitetta ja palvelinta.

Tarjoamme asiakkaallemme

  • Nimetyn vastuuhenkilön
  • Nopeaa apua IT-ongelmiin
  • Ketterää asiakkaan IT-ympäristön kehittämistä
  • Vahvaa asiantuntemusta tietoturva-asioissa

Esimerkkejä IT-palveluistamme

Käyttäjä­ympäristö ja help­desk

  • M365 Business Standard lisenssi
  • M365 ympäristön päivittäinen varmuuskopiointi
  • Päätelaitteiden keskitetty hallinta ja valvonta
  • Laiterekisteri
  • 24/7 tietoturva- ja vikahälytyksien valvonta
  • WithSecure Elements tietoturvakokonaisuus
  • Turvaposti ja sähköpostiliikenteen valvonta
  • Helpdesk käytettävissä tuntiveloitteisesti

33€ /käyttäjä /kuukausi

Lataa helpdesk-palvelukuvaus ja -hinnasto.

Verkko­laitteiden hallinta ja yllä­pito

  • Verkkolaitteiden keskitetty hallinta ja valvonta
  • 24/7 tietoturva- ja vikahälytyksien valvonta
  • Laiterekisteri
  • Päivitykset
  • Konfiguraatiomuutokset tuntiveloitteisesti

5€ /verkkolaite /kuukausi

Suunnittelemme ja toteutamme erilaiset verkkoratkaisut ja –topologiat. Lue miten verkon segmentointi lisää turvallisuutta, tehokkuutta ja hallittavuutta.

Palvelinten hallinta ja yllä­pito

  • Palvelinten keskitetty hallinta ja valvonta
  • 24/7 tietoturva- ja vikahälytyksien valvonta
  • Palvelinten päivitykset
  • Palvelinten varmuuskopiointi
  • Disaster recovery -palautustoiminto

50€ /palvelin /kuukausi + 0,1€ /GB /kuukausi varmistettavalta tiedolta

Varmistamme tietosi WhiteZonen konesaliin. Lue lisää Omapilvi VDC:stä

NPS

IT-tuen saavutettavuus ja nopeus huippuluokkaa

WhiteZone Oy perustettiin vuonna 2007 Oulussa tuottamaan keskitettyjä ja kokonaisvaltaisia IT-infrapalveluja omasta palvelinsalista. Osaamisemme perustuu ymmärrykseen ja kokemukseen kokonaisvaltaisesta IT-arkkitehtuurista.

Tarjoamamme IT-tuen saavutettavuus ja nopeus ovat huippuluokkaa. Tukipyyntöjen toimittaminen mahdollistetaan monikanavaisesti ja asiakkaalla on yksi kontaktipiste, jonka kautta tukipyynnöt hoidetaan alusta loppuun saakka. Asiakkaamme ovat tutkitusti tyytyväisiä palveluumme – Vuonna 2023 NPS 92!

”Parasta WhiteZonen IT-palveluissa on toteutustapa, joka jo itsessään vähentää tarvetta tukipyynnöille. Verkkojen ja muiden palveluiden toiminta on ongelmatonta.”

Matti Kinnunen, toimitusjohtaja
NQE Rakennetekniikka Oy

”Yhteistyön parhaita puolia on WhiteZonen toteuttama kokonaispalvelu, jossa yhden kontaktipisteen kautta saa hoidettua kaikki IT-infraan liittyvät asiat, olivatpa ne sitten laitetilauksia, uusia lisenssejä tai ongelmien ratkaisua.”

Antti Välitalo, yrittäjä
Insinööritoimisto Neulanen

Help­desk

Tuki, koulutus ja ohjeistus

Ohjelmistot

Lisenssit ja hallinta

Kone­sali­palvelut

Virtuaalinen palvelinkeskus

Pääte­laitteet

Rahoitus ja elinkaarenhallinta

Verkko­yhteydet

Suunnittelu, hallinta ja valvonta

Help­desk

Tuki, koulutus ja ohjeistus

Ohjelmistot

Lisenssit ja hallinta

Kone­sali­palvelut

Virtuaalinen palvelinkeskus

Pääte­laitteet

Rahoitus ja elinkaarenhallinta

Verkko­yhteydet

Suunnittelu, hallinta ja valvonta

Tavoitteenamme on ollut ja on edelleen tarjota käyttäjäläheisiä ja tietoturvallisia IT-palveluita kaiken kokoisille yrityksille. Nimi WhiteZone viittaa siihen, että teemme asioita uudella tavalla – Menimme puhtaalle “valkoiselle alueelle” ja loimme uudenlaisen IT-palvelukonseptin. Alkuperäiset perustajat olivat Petri Lohiniva, Mika Paakkanen ja Heikki Riikonen.

Ota yhteyttä