Palvelut – Helpdesk
IT-tuki ja Helpdesk – Haluatko, ettei sinun tarvitse huolehtia IT:n toimivuudesta tai tietoturvasta?
Suoraviivaista IT-tukipalvelua yhden kontaktipisteen kautta
Asiantuntevat IT-tukipalvelut huolehtivat, että toiminnan kannalta keskeiset järjestelmät, päätelaitteet ja verkkoyhteydet saadaan pidettyä kunnossa ja toimintavarmoina.
Helpdesk on WhiteZonen tarjoama yhden yhteyspisteen IT-tuki ja IT-hallintapalvelu. Palvelu on suunniteltu varmistamaan sujuva ja proaktiivinen IT-tuki kaikille asiakasorganisaation työntekijöille ja laitteille optimoiden samalla IT-hallintoprosessit ja parantaen asiakkaan järjestelmien tietoturvaa ja luotettavuutta.
Helpdesk toimii ainoana yhteyspisteenä kaikille IT-ongelmille ja kyselyille. Käyttäjät voivat helposti ottaa yhteyttä tukitiimiin joko puhelimitse, sähköpostitse tai tukijärjestelmän kautta, ja heidän pyyntönsä ohjataan suoraan oikealle asiantuntijalle.
Helpdesk huolehtii myös käyttäjien tietoturvasta ja laitteiden päivityksistä
WhiteZonen Helpdesk palvelu tarjoaa IT-tuen lisäksi kattavan ja monitasoisen suojan yrityksesi IT-järjestelmille, yhdistäen virustorjunnan, kehittyneen uhkien tunnistuksen ja kiristysohjelmien torjunnan yhdeksi tehokkaaksi kokonaisratkaisuksi. Tämä palvelu suojaa yrityksen kriittiset järjestelmät ja tiedot monilta eri kyberuhilta, minimoiden riskit ja varmistaen liiketoiminnan jatkuvuuden.
Haluatko, ettei sinun tarvitse huolehtia IT:n toimivuudesta tai tietoturvasta?
Tietoturva
- Päivitykset
- Varmuuskopiointi
- Haittaohjelmasuojaus
- Tapahtumien valvonta, havaitseminen ja hallinta
- Tietoturvan valvonta ja reagointi
Teija Stenius, System Specialist
Balmuir
Miten Helpdesk toteutetaan tehokkaasti?
Tutustu tarkemmin nykyaikaiseen IT-tuen ja palvelunhallinnan työkaluihin.
IT-tuki – Mitä hyötyä WhiteZonen Helpdesk-palvelusta on?
- Parempi tuottavuus
- Nopeampi ongelmanratkaisu
- Tietoturva ja vaatimustenmukaisuus
- Läpinäkyvä seuranta
Helpdesk |
Päätelaitteet | Oheislaitteet | Ohjelmistot | Verkkoyhteydet | Konesalipalvelut |
---|---|---|---|---|---|
Asiakastuki | 9/5 | 9/5 | 9/5 | 9/5 | 9/5 |
Vikahälytysten valvonta | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Varautumissuunnitelma | Pyydettäessä | Pyydettäessä | Pyydettäessä | Pyydettäessä | Pyydettäessä |
Tietoturvahälytysten valvonta | 24/7 | Pyydettäessä | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Huom. taulukkoa voi vierittää sivusuunnassa, mikäli osa siitä on piilossa.