Palvelut – Helpdesk

IT-tuki ja Helpdesk – Haluatko, ettei sinun tarvitse huolehtia IT:n toimivuudesta tai tietoturvasta?

Suoraviivaista IT-tukipalvelua yhden kontaktipisteen kautta

Asiantuntevat IT-tukipalvelut huolehtivat, että toiminnan kannalta keskeiset järjestelmät, päätelaitteet ja verkkoyhteydet saadaan pidettyä kunnossa ja toimintavarmoina.

Helpdesk on WhiteZonen tarjoama yhden yhteyspisteen IT-tuki ja IT-hallintapalvelu. Palvelu on suunniteltu varmistamaan sujuva ja proaktiivinen IT-tuki kaikille asiakasorganisaation työntekijöille ja laitteille optimoiden samalla IT-hallintoprosessit ja parantaen asiakkaan järjestelmien tietoturvaa ja luotettavuutta.

Helpdesk toimii ainoana yhteyspisteenä kaikille IT-ongelmille ja kyselyille. Käyttäjät voivat helposti ottaa yhteyttä tukitiimiin joko puhelimitse, sähköpostitse tai tukijärjestelmän kautta, ja heidän pyyntönsä ohjataan suoraan oikealle asiantuntijalle.

Helpdesk huolehtii myös käyttäjien tietoturvasta ja laitteiden päivityksistä

WhiteZonen Helpdesk palvelu tarjoaa IT-tuen lisäksi kattavan ja monitasoisen suojan yrityksesi IT-järjestelmille, yhdistäen virustorjunnan, kehittyneen uhkien tunnistuksen ja kiristysohjelmien torjunnan yhdeksi tehokkaaksi kokonaisratkaisuksi. Tämä palvelu suojaa yrityksen kriittiset järjestelmät ja tiedot monilta eri kyberuhilta, minimoiden riskit ja varmistaen liiketoiminnan jatkuvuuden.

Haluatko, ettei sinun tarvitse huolehtia IT:n toimivuudesta tai tietoturvasta?

Tietoturva

  • Päivitykset
  • Varmuuskopiointi
  • Haittaohjelmasuojaus
  • Tapahtumien valvonta, havaitseminen ja hallinta
  • Tietoturvan valvonta ja reagointi
”WhiteZone on onnistunut auttamaan meitä hienosti yrityksemme ja toimintamme kasvaessa ja sopeutunut muuttuviin tarpeisiimme”

Teija Stenius, System Specialist
Balmuir

Miten Helpdesk toteutetaan tehokkaasti?

Tutustu tarkemmin nykyaikaiseen IT-tuen ja palvelunhallinnan työkaluihin.

IT-tuki – Mitä hyötyä WhiteZonen Helpdesk-palvelusta on?

Helpdesk tarjoaa yrityksellesi keskitetyn ja tehokkaan IT-tukipalvelun, jonka avulla työntekijät saavat ratkaisut IT-ongelmiinsa helposti ja nopeasti yhdellä yhteydenotolla. Helpdesk toimii ainoana yhteyspisteenä kaikille IT-tarpeille, kuten teknisten ongelmien ratkaisulle, ohjelmistopäivityksille, käyttäjätuen hallinnalle ja laitteistokyselyille. Tämä parantaa käyttäjäkokemusta, nopeuttaa ongelmanratkaisua ja helpottaa IT-tiimien työkuormaa.

  • Parempi tuottavuus
  • Nopeampi ongelmanratkaisu
  • Tietoturva ja vaatimustenmukaisuus
  • Läpinäkyvä seuranta

Helpdesk

Pääte­laitteet Oheis­laitteet Ohjelmistot Verkko­yhteydet Kone­sali­palvelut
Asiakas­tuki 9/5 9/5 9/5 9/5 9/5
Vika­hälytysten valvonta 24/7 24/7 24/7 24/7 24/7
Varautumis­suunnitelma Pyydettäessä Pyydettäessä Pyydettäessä Pyydettäessä Pyydettäessä
Tieto­turva­hälytysten valvonta 24/7 Pyydettäessä 24/7 24/7 24/7

Huom. taulukkoa voi vierittää sivusuunnassa, mikäli osa siitä on piilossa.