Palvelut – Helpdesk
IT-tuki ja helpdesk – ulkoista it-tukipalvelut ammattilaiselle
IT-tuki, koulutus ja ohjeistus
IT-tukipalvelua yritysten tarpeisiin, asiakaslähtöisellä otteella ja kokonaisvaltaisesti palvellen.
Asiantuntevat IT-tukipalvelut huolehtivat, että toiminnan kannalta keskeiset järjestelmät, päätelaitteet ja verkkoyhteydet saadaan pidettyä kunnossa ja toimintavarmoina.
Oululainen WhiteZone Oy on IT-tukipalvelujen asiantuntija. Tarjoamamme IT-tuen saavutettavuus ja nopeus ovat huippuluokkaa. Tukipyyntöjen toimittaminen mahdollistetaan monikanavaisesti ja asiakkaalla on yksi kontaktipiste, jonka kautta tukipyynnöt hoidetaan alusta loppuun saakka. Lisäksi asiakkaittemme kriittisille toiminnoille luodaan varautumissuunnitelmat ongelmatilanteiden varalle.
Helppokäyttöinen Helpdesk – IT-tukipalvelu toimii sujuvasti myös etänä
WhiteZonen Helpdesk on helppo ottaa käyttöön asentamalla Omapilvi RMM sovelluksemme tuen piirissä oleville työasemille. Tämän jälkeen pystymme asiakastuen lisäksi tekemään esimerkiksi muutoksia ja parannuksia ohjelmistoihin, konfiguraatioihin sekä tietoturva-asetuksiin häiritsemättä varsinaista työskentelyä työasemalla. Kyseessä onkin siis kokonaisvaltainen IT-tuki, joka vastaa juuri teidän yrityksenne tarpeisiin.
Jos etsitte IT-palveluja omalle yrityksellenne ja olette kiinnostunut ulkoistamaan helpdeskin asiantuntevalle taholle, meiltä saatte räätälöidyt ratkaisut.
Tietoturva
- Yhteyksien salaus
- Asiakastuen tietoturvalliset työkalut ja käytännöt
- Päivitykset
Teija Stenius, System Specialist
Balmuir
Miten Helpdesk toteutetaan tehokkaasti?
Tutustu tarkemmin nykyaikaiseen IT-tuen ja palvelunhallinnan työkaluihin.
Helpdesk-palvelu – Mitä WhiteZonen IT-tuki pitää sisällään?
Asiakastuki sisältää loppukäyttäjätuen arkisin klo 08.00-17.00. IT-tukeen saa yhteyden sähköpostilla, puhelimella sekä asiakasportaalin kautta. Tukipyyntö otetaan käsittelyyn viimeistään 4 tunnin kuluttua pyynnön saapumisesta. Helpdeskiin kuuluu automaattinen vikahälytysten ja tietoturvahälytysten valvonta. IT-tukipalvelussamme laadimme varautumissuunnitelmat lisäpalveluna asiakkaan toiminnalle kriittisille osa-aluille.
Helpdesk |
Päätelaitteet | Oheislaitteet | Ohjelmistot | Verkkoyhteydet | Konesalipalvelut |
---|---|---|---|---|---|
Asiakastuki | 9/5 | 9/5 | 9/5 | 9/5 | 9/5 |
Vikahälytysten valvonta | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Varautumissuunnitelma | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu |
Tietoturvahälytysten valvonta | 24/7 | Lisäpalvelu | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Huom. taulukkoa voi vierittää sivusuunnassa, mikäli osa siitä on piilossa.