Palvelut – Helpdesk
Helpdesk
Asiakastuki sisältää loppukäyttäjätuen arkisin klo 08.00-17.00. Tukeen saa yhteyden sähköpostilla, puhelimella sekä asiakasportaalin kautta. Tukipyyntö otetaan käsittelyyn viimeistään 4 tunnin kuluttua pyynnön saapumisesta. Helpdeskiin kuuluu automaattinen vikahälytysten ja tietoturvahälytysten valvonta. Laadimme varautumissuunnitelmat lisäpalveluna asiakkaan toiminnalle kriittisille osa-aluille.
Helpdesk |
Päätelaitteet | Oheislaitteet | Ohjelmistot | Verkkoyhteydet | Konesalipalvelut |
---|---|---|---|---|---|
Asiakastuki | 9/5 | 9/5 | 9/5 | 9/5 | 9/5 |
Vikahälytysten valvonta | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Varautumissuunnitelma | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu | Lisäpalvelu |
Tietoturvahälytysten valvonta | 24/7 | Lisäpalvelu | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Huom. taulukkoa voi vierittää sivusuunnassa, mikäli osa siitä on piilossa.