Palvelut – Helpdesk

Helpdesk

Asiakastuki sisältää loppukäyttäjätuen arkisin klo 08.00-17.00. Tukeen saa yhteyden sähköpostilla, puhelimella sekä asiakasportaalin kautta. Tukipyyntö otetaan käsittelyyn viimeistään 4 tunnin kuluttua pyynnön saapumisesta. Helpdeskiin kuuluu automaattinen vikahälytysten ja tietoturvahälytysten valvonta. Laadimme varautumissuunnitelmat lisäpalveluna asiakkaan toiminnalle kriittisille osa-aluille.

Helpdesk

Pääte­laitteet Oheis­laitteet Ohjelmistot Verkko­yhteydet Kone­sali­palvelut
Asiakas­tuki 9/5 9/5 9/5 9/5 9/5
Vika­hälytysten valvonta 24/7 24/7 24/7 24/7 24/7
Varautumis­suunnitelma Lisä­palvelu Lisä­palvelu Lisä­palvelu Lisä­palvelu Lisä­palvelu
Tieto­turva­hälytysten valvonta 24/7 Lisä­palvelu 24/7 24/7 24/7

Huom. taulukkoa voi vierittää sivusuunnassa, mikäli osa siitä on piilossa.